We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. Our website uses cookies, which could include also third party cookies, to send advertising that is relevant to you. By continuing your visit on the website, you consent to the use of the cookies.
Read more about our cookie policy
Marka Jeep® prej mëse 75 vitesh mishëron vlerat e lirisë, aventurës, autenticitetit dhe pasionit. Impenjimi i vazhdueshëm i markës në projektimin e veturave me standart cilësor gjithmonë e më të larta, ka kontribuar në krijimin e një lidhje unike dhe të jashtëzakonshme midis mjeteve Jeep ® dhe pronarëve të tyre.
HYNI NË HISTORINË E BRANDIT JEEP®: DEKADA ZBULON AUTOMJETET E ASAJ EPOKE
Ishin vitet 40, kur Shtetet e Bashkuara luftuan për liri, shpejtësia e zërit u kapërcye për herë të parë në fluturim në nivel dhe shpikja e tranzitorit revolucionarizoi elektronikën. Është në këtë periudhë që ka lindur marka Jeep®.
Jeep® WILLYS (MA) (1941)
Ishte 1940, lufta ishte e ndezur dhe ushtria amerikane kishte porositur ndërtimin e një makine 4×4 të zbulimit. Në vitin 1941 Willys paraqiti këtë makinë që së shpejti fitoi emrin Jeep®, i menduar si diçka e jashtëzakonshme, në gjendje të bënte gjithçka: ishte Uilli Willys MA.
Jeep® WILLYS (MB) (1941-1945)
Nga 1941 deri më 1945, Willys MB ishte një nga heronjtë e Luftës së Dytë Botërore. Një evolucion i natyrshëm i KK-së, në përgjigje të kërkesës së menjëhershme të ushtrisë për të bërë ndryshime në mjetin e parë. Për adhuruesit e makinave, bota sot nuk do të ishte e njëjtë pa MB, automjeti i parë Jeep®.
Jeep® CJ-2A (1945-1949)
Në vitin 1945, kur përfundoi lufta, do të ishte e pamundur që Willysi të kthehej në prodhimin e makinave tradicionale pasi shpërndau Jeep legjendar. Kështu lindi CJ-2A, automjeti civil Jeep®, një version “jo ushtarak”, i frymëzimit prej tij, por me një funksion bujqësor.
Jeep® WILLYS WAGON (1946-1965)
Nga ushtria në familje: Në vitin 1946 Willys krijoi kamionin e parë tërësisht në çelik, ekskluzivisht për transportin e udhëtarëve. Ishte një automjet familjar, i përshtatur qartë familjeve të kohës, me 7 vende për udhëtarët.
Jeep® WILLYS PICKUP (1947-1965)
Ishte 1947 dhe Amerika ishte ende kryesisht rurale. Pezullimi i Willys shfrytëzoi fuqinë e Jeep® për punë bujqësore, me një kapacitet ngarkimi prej një ton. Më pas u zhvillua një varg modelesh të kësaj linje që, duke filluar nga Gladiatori, vazhdoi deri në vitet 90 me legjendën Comanche.
Jeep® JEEPSTER (VJ) (1948-1950)
Ishte 1948 dhe më në fund ishte koha për të marr udhëtimin, për t’u argëtuar dhe për të bërë kilometra rrugë për kënaqësi. Ishte në këtë kohë që Jeep® Jeepster u lind, jo një makinë jashtë rrugës ose punës, por një veturë sportive e hapur.
Jeep® CJ-3A (1948-1953)
Nga viti 1948 deri më 1953, mit i Jeep® u shpërnda jashtë Shteteve të Bashkuara. CJ-3A ishte në prodhim në të njëjtën kohë me versionin më të fundit të CJ-2A dhe ishte një vazhdimësi e legjendës së CJ, e cila paraqiti zhvillimet estetike funksionale të kombinuara me L134 Go Devil 4-cilindër motor, zemra origjinale e Jeep®.
Vitet 1950-të ishin një periudhë pasurie dhe prosperiteti në Amerikë, gjatë së cilës njerëzit mësuan të shijonin jetën dhe aventurën. Derisa prodhimi i automjeteve vazhdoi, marka Jeep® përshëndeti këtë ndryshim jetësor me lançimin e automjeteve të reja civile, të dizajnuara për kohë të lirë.
Jeep® M38 (MC) (1950-1952)
Për të përmbushur nevojat e performancës ushtarake gjatë Luftës së Koresë, u prezantua një automjet i ri Jeep®. Lindi Willys M38, i frymëzuar nga CJ3-A, por me korniza dhe pezullime më të forta…
Jeep® M38A1 (MD) (1952-1971)
Ishte viti 1952 kur lindi automjeti i parë Jeep® me një parafango rrethore: M38A1, e cila në të ardhmen do të frymëzojë CJ-5 e famshëm. Krahasuar me këtë të fundit, ajo ishte si një pajisje ushtarake dhe mund të ecte dhe ne rrugët të përmbytura me ujë.
Jeep® M170 (1954-1967)
M170 ishte makina ushtarake e krijuar ndërmjet viteve 1954 dhe 1967. Tipari unik ishte rrota rezervë e montuar brenda karrocerisë në anën e pasagjerëve. Kjo – dhe fakti që ajo ishte 50 cm më e gjatë se M38A1 – lejoi që barrela e shpëtimit të futet plotësisht. Prandaj shumë prej këtyre automjeteve janë përdorur si ambulanca.
Jeep® CJ-3B (UNIVERSAL) (1953-1968)
I quajtur “Universal Jeep®” për më shumë se 15 vjet, CJ-3B zëvendësoi CJ-3A kur marka Jeep® u kalua nga Willys në Kaiser. Ndryshimet në krahasim me modelet e mëparshme ishin shumë më të dukshme, duke filluar me motorin e ri Uragani Willys.
Jeep® CJ-5 (1955-1983)
CJ-5 zë një vend të veçantë në historinë e markës Jeep®. Është makina më e gjatë: prodhimi i tij filloi në vitin 1955 dhe vazhdoi deri në vitin 1983. Ajo u referohet drejtpërdrejtë me M38A1, e përdorur nga ushtria në luftë me Korenë, duke u bërë automjeti i parë civil i prodhuar nga inxhinierët Kaiser.
Jeep® DJ-3A (1955-1965)
I njohur si Dispeçer, DJ-3A u krijua në 1955 si një mjet për shpërndarje ose kohë të lirë. E ndërtuar mbi bazën e CJ-3A, versioni pastel i Surrey Gala u përhap në vende turistike, ndërsa versioni tjetër – i quajtur Hardtops – kishte një çati me fibra qelqi.
Jeep® CJ-6 (1956-1975)
CJ-6 zgjidhi problemin e mungesës së hapësirës së GjD-së. Ajo kishte të njëjtat motorë, por më e madhe. Në praktikë, hapësira e ngarkesës së një pick-up të vogël me të gjithë lëvizshmërinë e një Jeep®.
Jeep® FC-150 – 170 (1957-1965)
Me ambicjen e ndërtimit të një kamioni të aftë për t’u gjendur kudo, në vitin 1957 inxhinierët e Willys i dhanë jetën kontrollit të FC (forward control), një kamion me katër rrota për përdorim në biznese. Megjithëse në shikim të parë, stili i saj lart nuk kishte shumë të përbashkëta me dizajnin tipik Jeep®, FC u ndërtua në bazë të kornizave CJ5.
Vitet 60 shënuan një pikë kthese në Amerikë. Nga arti në politikë, nga muzika në modë, kishte një ndjenjë të fortë lirie. Me zhvillimin e konsumizmit, makina u bë një objekt i vërtetë i dëshirës, një simbol i statusit shoqëror dhe i personalitetit të pronarit. Automjetet e Jeep® ishin, sigurisht, zgjedhja e shpirtrave të lirë.
Jeep® FJ-3 / FJ-3A (1961-1965)
I lindur si evolucioni i DJ-3A Dispatcher, FJ ishte një mjet kompakt për shpërndarjen e postës, siç mund të shihet nga modelet e para, drejtuesi kishte mundësi që të krijonte kontakt me trotuarin për shpërndarjeme anë të dorës së djathtë. FJ vinte në dy versione: FJ-3, një model për zyrën postare dhe FJ-3A, të cilat ishin rezervuar për aktivitete të tjera tregtare.
Jeep ® GLADIATOR PICKUP (1963-1971)
Emri nuk lë hapësirë për dyshim: “Gladiator” përshkruan në mënyrë perfekte të gjitha karakteristikat e një mjeti të aftë për t’u përballur me çdo sfidë me qëndrueshmëri dhe aftësi dhe për t’i rezistuar lodhjes si një luftëtar i vërtetë. Ky automjet personifikon futjen e risive si p.sh. transmetimi opsional automatik dhe frenat elektrike.
Jeep ® WAGONEER (1963-1983)
Jeep ® Wagoneer është ndoshta mjeti më revolucionar i atyre kohërave. Një makinë moderne e jashtëzakonshme, edhe në aspektin e estetikës, e cila braktisi shpirtin ushtarak dhe ruan elementët që më vonë do të bëjnë historinë e markës, si grilën e përparme dhe prerjen katrore të rrotave.
Jeep ® DJ5A – DJ6A (1965-1973)
DJ5A ndryshon nga DJ-3A – nga i cili është frymëzuar për pozicionin e timonit, i cili u zhvendos në të djathtë, duke vënë shoferin më afër trotuarit për të lehtësuar aktivitetet e shpërndarjes.
Jeep ® M715 (1967-1969)
The Gladiator Pickup ishte kaq i pandalshëm sa, në vitin 1967, u përshtat për përdorim ushtarak. Kështu lindi M715. Ky mjet i gjithanshëm mbeti në prodhim për disa vite dhe më vonë u përdor për shërbime mirëmbajtje telefonike dhe ambulancë.
Pavarësi, rrebelim dhe kreativitet. Në vitet 1970, dëshira për progres krijoi një ndjenjë të fortë konkurrence në çdo fushë. “Gratë u bënë të vetëdijshme për veten dhe rëndësinë e tyre në shoqëri, duke krijuar lëvizje politike që mbronin lirinë dhe të drejtat e tyre. Ndërsa amerikanët dhe rusët shtrënguan duart duke shkëmbyer flamuj në hapësirë, Jeep® bëri hapa të mëdhenj, duke hedhur në treg modelet më të suksesshme në histori.
Jeep ® J-10 PICKUP (1972-1987)
Në vitin 1972, shpirti i Gladiator ishte ende gjallë dhe hapi rrugën për J10, i cili mbante traditën e rimorkiatorit Jeep ® – i projektuar për të rezistuar më shumë se 26 vjet – duke u zhvilluar në aspektin e strukturës, pjesëve dhe linjave, si në Jeep ® J10 Honcho.
Jeep ® CHEROKEE (SJ) (1974-1983)
Në vitin 1974, Jeep ® dëshironte të prezantonte tek shoferët e rinj dhe të guximshëm një veturë sportive jashtëzakonisht të fuqishme. Lindi SJ Cherokee, e destinuar për t’u bërë një legjendë. Ajo u dallonte nga modelet e mëparshme prej stilit sportiv, me sediljet e rehatshme, formën e timonit dhe në përgjithësi linjën e saj, e cila u bë emblemë për stilin e viteve ’70.
Jeep ® CJ-7 (1976-1986)
Në vitet ’70, u krijua një nga modelet më të suksesshme të Jeep ®. Ishte CJ-7, një kombinim legjendar midis CJ-5 dhe CJ-6. Karakteristika saj dalluese ishte një bosht me rrota pak më i gjatë për të krijuar hapësirë për transmetimin automatik dhe për komoditetin e brendshëm. Prodhuar për 10 vjet, nga 1976 deri në 1986, ky model është në 6 opsione të ndryshme të motorëve benzinë AMC.
Shumëngjyrëshe, inovative dhe e paharrueshme. Vitet 80-të lanë një shenjë të pashlyeshme në kujtimet e atyre që jetuan ngjarjet të panumërta të asaj dekade të veçantë. Ndërsa kompjuteri personal (PC) u zgjodh nga Times si “personazhi” i vitit, marka Jeep ® vazhdoi të bënte revolucion në botën e 4×4 me modele inovative, të destinuara për t’u bërë ikona botërore jo vetëm në rrugët off-road.
Jeep ® CJ-8 SCRAMBLER (1981-1986)
I njohur si Scrambler për shkak të paketës më të popullarizuar për këtë model, CJ-8 shënoi vitet e fundit të serisë së lavdishme CJ. Ajo kishte funksione më të gjera se CJ-7. CJ-8 ishte multifunksionale dhe ishte edhe vetura e fermës së presidentit Ronald Reagan.
Jeep ® GRAND WAGONEER (SJ) (1984-1991)
Në vitin 1984, marka Jeep ® prodhoi Wagoneer Grand (SJ),që si tipar të veçantë kishte panelet anësore prej druri. Grand Wagoneer (SJ) ishte një evolucion i modelit Wagoneer dhe u pozicionua në treg si një SUV luksoz, në mënyrë që të konsiderohej si standardi më i lartë në tregun e makinave SUV, deri në vitin 1991
Jeep ® CHEROKEE (XJ) (1984-2001)
Ishte viti 1984 kur automjeti më i shitur i të gjitha kohërave në historinë e markës Jeep ® bëri hyrjen e saj në treg. Cherokee XJ paraqet një zhvillim të jashtëzakonshëm të asaj që ishte paraardhësi i tij, SJ. Më e shkurtër dhe kompakte, u ndërtua në një bllok dhe karakteristikat kryesore të saj ishin ndriçimi dhe shkathtësia, gjë që e bëri atë një mjet të përsosur.
Jeep ® COMANCHE (MJ) (1986-1992)
Në historinë e familjes pick-up, Comanche përfaqësoi një revolucion të vërtetë. Kjo veturë me katër rrota dhe me një frymë sportive nuk u konsiderua më nga shoferët e viteve ’80 vetëm si një mjet pune, por gjithashtu si një automjet komod.
Jeep ® WRANGLER (YJ) (1987-1995)
Nisur në vitin 1987 për të zëvendësuar serinë legjendare të CJ, Jeep ® Wrangler është bërë një nga modelet më të pëqyera në historinë e markës Jeep ®. Ky model solli ndryshime rrënjësore në drejtim dhe performancë, gjë që e bën të përsosur për pasagjerët.
“Djali i bandave” vazhdoi të dominonte skenën, rëndësia e imazhit u rrit në mënyrë dramatike dhe interneti revolucionarizoi komunikimin global. Me vitet ’90 filloi një epokë e re, në të cilën kufizimet dhe distancat u tejkaluan. Një periudhë në të cilën identiteti i markës Jeep ® u forcua falë lançimit të modeleve të reja në treg dhe progresit teknologjik.
Jeep ® GRAND CHEROKEE (ZJ) (1993-1998)
Në vitin 1993, marka Jeep ® lançcon Grand Cherokee ZJ, një model shumë i suksesshëm që fiton çmimin “Truck of the Year”. Grand Cherokee ZJ ishte një variant luksoz i Cherokee dhe paraqiti një sërë inovacionesh, të tilla si pezullimi Quadra-Coil, sistemi i ri Quadra-Trac I ® 4WD, frena me katër rrota dhe airbag.
Jeep ® WRANGLER (TJ) (1997-2006)
Wrangler TJ shënon një kthesë të rëndësishme për automjetet e rrugëve off-road e cila lidhet me familjen CJ në ADN-në e shtëpisë së Jeep ®. Gjatë dekadës së prodhimit të saj u krijuan 14 versione të ndryshme, duke përfshirë pajisje dhe modelet editcjon special.
Jeep ® GRAND CHEROKEE (WJ-WG-W1) (1999-2004)
Në vitin 1999, Grand Cherokee u ridizenjua plotësisht. Motorët ndryshojnë dhe prezantohet transmetimi automatik me gjashtë shpejtësi. Linja dhe hapësira e brendshme u riprojektua gjithashtu, makina u lancua në një format më të madh, kishte drita të lëvizshme dhe fshirëset e xhamit në pjesën e pasme rezultuan shumë funksionale.
Vitet 2000 ishin dekada e inovacionit në të gjithë sektorët dhe lindja e heronjve të rinj, duke përfshirë këtu iPod dhe Youtube. Ka qenë një periudhë e inovacionit të vazhdueshëm edhe për automjetet e Jeep ®, ku marka i’u përshtat kërkesave të reja të tregut. Performanca në rritje, komoditeti dhe luksi janë themelet e reja që i shtohen vlerave tradicionale të markës, siç janë aftësitë off-road dhe përdorimi i sistemeve elektronike gjithnjë e në rritje.
Jeep ® LIBERTY (KJ) (2001-2007)
Me mbërritjen e mijëvjeçarit të ri përfundon prodhimi i XJ Cherokee dhe trashëgimia e tij i përket Liberty KJ. Mjeti i ri mbart kaq shumë risi për t’u kurorëzuar me titullin ” automjeti i epokës së re”. Në të vërtetë, është automjeti i parë Jeep ® i grupit Daimler Chrysler i lindur nga bashkimi i Chrysler dhe Mercedes-Benz, automjeti i parë i fuqizuar nga motorët Powertech.
Jeep ® WRANGLER UNLIMITED (TJ) (2004-2006)
Pas 7 vitesh prodhimi të Wrangler TJ, në vitin 2004 u prezantua Wrangler Unlimited TJ. Një version më i madh i TJ, me një motor zhvendosje 4l. Gjithashtu u prodhua një version Rubicon, me pajisje specifike off-road, duke i vendosur një transmetim/kamje manuale me gjashtë marshe dhe detaje të shumta komoditeti që nuk ofrohen nga modelet e tjera të Wrangler.
Jeep ® GRAND CHEROKEE (WK) (2005-2010)
Në vitin 2005, tregu doli në përfundimin se SUV është automjeti urban më i fuqishëm dhe luksoz. Nga ridizenjimi i Grand Cherokee, lindi Grand Cherokee WK, një automjet me performancë më të mirë rrugore dhe aftësi të shkëlqyera off-road. Në lidhje me modelin e mëparshëm, zhurma, dridhjet dhe vrazhdësia janë reduktuar.
Jeep ® COMMANDER (2006-2010)
Në vitin 2006, Jeep ® lançon Jeepin e parë 4×4 Trail Rated ® për shtatë pasagjerë. Nga Commander menjëherë vihet re linja katrore, me tre sisteme të ndryshme të tërheqjes QuadraTrac, kontrollin elektronik të stabilitetit, kontrollin e tërheqjes dhe tre motorë të ndryshëm që e bëjnë të përshtatshëm edhe për shtigjet më të vështira.
Jeep ® COMPASS (MK49) (2006-2011)
Në vitin 2006, grila me shtatë hapësira dhe fenerët e rrumbullakët karakteristikë, arritën në qytet me një model nga Jeep® që, më shumë se për çdo vend tjetër, u projektua për jetën urbane. Ishte Jeep ® Compass, një SUV urban me linja sportive, bazuar në platformën JS, e modifikuar posaçërisht dhe e quajtur MK.
Jeep ® LIBERTY (KK) (2007-2012)
Jeep ® KK u prezantua në vitin 2007 si një evolucion i Liberty KJ dhe jashtë Shteteve të Bashkuara njihej si Cherokee KK. Ky model prezantoi, në modelin Cherokee, më shumë linja katrore dhe më shumë mundësi udhëtimi off-road. Sipas statistikave, KK ishte modeli që ka qenë në gjendje të afrojë më shumë shoferët e rinj në botën e Jeep.
Jeep ® PATRIOT (2007-PRESENT)
Prodhimi i Jeep ® Patriot fillon në vitin 2007 dhe së bashku me Liberty, janë trashëgimtarët e linjës tradicionale Jeep ® Wagon. Një SUV kompakt, në dispozicion si me funksionin e rrotave të përparme ashtu dhe me rrota të plota. Sistemi i Freedom Drive dhe teknologjia e frenimit Lock Brake garantojnë aftësitë tipike off-road të markës Jeep ®.
JK u themelua në vitin 2007 nga ridizenjimi i Wrangler duke zëvendësuar TJ. Mbështetur në një shasi të re, ajo ishte e disponueshme në versionin me 4 dyer krahasuar me versionin e mëparshëm, ai kishte një pistë më të gjerë, mund të montoje goma më të mëdha, kishte më shumë hapësirë të brendshme, pa sakrifikuar elementët tipikë Jeep®, të tilla si linjën, fenerët e rrumbullakët dhe rrjetin tradicional.
Megjithëse 2010 fillon me krizën financiare globale nuk pengoi zhvillimin e teknologjive që çojnë në shpikje të pabesueshme, të tilla si printer 3D dhe realiteti virtual. Në këtë kontekst historik, Jeep ® lançon Jeep ® Cherokee, plotësisht të ridizenjuar dhe futet në tregun e vogël SUV me Jeep ® Renegade.
Jeep ® COMPASS (2011)
Në vitin 2011, Jeep ® Compass iu nënshtrua një ristilimi të plotë për të krijuar një kombinim të jashtëzakonshëm midis funksionalitetit, rehatisë dhe stilit urban. Fenerët e rrumbullakët zëvendësohen nga një grup optik me një katror dhe automjeti ofron më shumë hapsirë të brendshme.
Jeep ® GRAND CHEROKEE (WK2) (2011 – vazhdon)
Ashtu si paraardhësit e tij, Jeep ® Grand Cherokee WK2 përfaqëson majën e të gjithë gamës Jeep ®, me elegancën dhe prestigjin e nivelit më të lartë. Në përputhje me traditën, Grand Cherokee e përfshin grilën historike me shtatë shtresa në pjesën ballore, ndërsa ngushton fenerët në një grup optik drejtkëndor LED. Motorët e saj garantojnë energji ekstreme, deri në maksimumin e motorit të benzinës prej 6,4 litra 8v 470hp.
Jeep ® CHEROKEE (KL) (2013 – vazhdon)
Gjenerata e pestë e Cherokee na prezanton ndryshime të shumta në krahasim me versionet e mëparshme. Para së gjithash në format: linja tradicionale e ngurtë dhe muskulore e Cherokee bëhet më e butë, duke u përqafuar nga një dizajn i frymëzuar nga Europa. Një seri detajesh tipike të Jeep ® evoluojnë, si fenerët, që nuk janë më të rrumbullakët por me një formë më të zgjatur dhe grila me 7 shtresa humbi ashpërsinë e saj.
Jeep ® RENEGADE (2014 – vazhdon)
Në vitin 2014, pas bashkimit midis Fiat dhe Chrysler, modeli i parë Jeep ® u ndërtua dhe u zhvillua kryesisht në Itali. I quajtur “Renegade”, në nder të disa përgatitjeve të CJ-ve legjendare të viteve ’70 dhe ’80, ky automjet merr vijën këndore që ka karakterizuar familjen gjatë dekadave dhe përfshin elemente tipike të traditës Jeep ®.