Continue


Dizajni

Marka Jeep® prej mëse 75 vitesh mishëron vlerat e lirisë, aventurës, autenticitetit dhe pasionit. Impenjimi i vazhdueshëm i markës në projektimin e veturave me standart cilësor gjithmonë e më të larta, ka kontribuar në krijimin e një lidhje unike dhe të jashtëzakonshme midis mjeteve Jeep ® dhe pronarëve të tyre.

HYNI NË HISTORINË E BRANDIT JEEP®: DEKADA ZBULON AUTOMJETET E ASAJ EPOKE

1940-at | 1950-at | 1960-at | 1970-at | 1980-at | 1990-at | 2000 | 2010-at


# 1940-at

Ishin vitet 40, kur Shtetet e Bashkuara luftuan për liri, shpejtësia e zërit u kapërcye për herë të parë në fluturim në nivel dhe shpikja e tranzitorit revolucionarizoi elektronikën. Është në këtë periudhë që ka lindur marka Jeep®.


Jeep® WILLYS (MA) (1941)

Ishte 1940, lufta ishte e ndezur dhe ushtria amerikane kishte porositur ndërtimin e një makine 4×4 të zbulimit. Në vitin 1941 Willys paraqiti këtë makinë që së shpejti fitoi emrin Jeep®, i menduar si diçka e jashtëzakonshme, në gjendje të bënte gjithçka: ishte Uilli Willys MA.

Jeep® WILLYS (MB) (1941-1945)

Nga 1941 deri më 1945, Willys MB ishte një nga heronjtë e Luftës së Dytë Botërore. Një evolucion i natyrshëm i KK-së, në përgjigje të kërkesës së menjëhershme të ushtrisë për të bërë ndryshime në mjetin e parë. Për adhuruesit e makinave, bota sot nuk do të ishte e njëjtë pa MB, automjeti i parë Jeep®.

Jeep® CJ-2A (1945-1949)

Në vitin 1945, kur përfundoi lufta, do të ishte e pamundur që Willysi të kthehej në prodhimin e makinave tradicionale pasi shpërndau Jeep legjendar. Kështu lindi CJ-2A, automjeti civil Jeep®, një version “jo ushtarak”, i frymëzimit prej tij, por me një funksion bujqësor.

Jeep® WILLYS WAGON (1946-1965)

Nga ushtria në familje: Në vitin 1946 Willys krijoi kamionin e parë tërësisht në çelik, ekskluzivisht për transportin e udhëtarëve. Ishte një automjet familjar, i përshtatur qartë familjeve të kohës, me 7 vende për udhëtarët.

Jeep® WILLYS PICKUP (1947-1965)

Ishte 1947 dhe Amerika ishte ende kryesisht rurale. Pezullimi i Willys shfrytëzoi fuqinë e Jeep® për punë bujqësore, me një kapacitet ngarkimi prej një ton. Më pas u zhvillua një varg modelesh të kësaj linje që, duke filluar nga Gladiatori, vazhdoi deri në vitet 90 me legjendën Comanche.

Jeep® JEEPSTER (VJ) (1948-1950)

Ishte 1948 dhe më në fund ishte koha për të marr udhëtimin, për t’u argëtuar dhe për të bërë kilometra rrugë për kënaqësi. Ishte në këtë kohë që Jeep® Jeepster u lind, jo një makinë jashtë rrugës ose punës, por një veturë sportive e hapur.

Jeep® CJ-3A (1948-1953)

Nga viti 1948 deri më 1953, mit i Jeep® u shpërnda jashtë Shteteve të Bashkuara. CJ-3A ishte në prodhim në të njëjtën kohë me versionin më të fundit të CJ-2A dhe ishte një vazhdimësi e legjendës së CJ, e cila paraqiti zhvillimet estetike funksionale të kombinuara me L134 Go Devil 4-cilindër motor, zemra origjinale e Jeep®.


# 1950-at

Vitet 1950-të ishin një periudhë pasurie dhe prosperiteti në Amerikë, gjatë së cilës njerëzit mësuan të shijonin jetën dhe aventurën. Derisa prodhimi i automjeteve vazhdoi, marka Jeep® përshëndeti këtë ndryshim jetësor me lançimin e automjeteve të reja civile, të dizajnuara për kohë të lirë.


Jeep® M38 (MC) (1950-1952)

Për të përmbushur nevojat e performancës ushtarake gjatë Luftës së Koresë, u prezantua një automjet i ri Jeep®. Lindi Willys M38, i frymëzuar nga CJ3-A, por me korniza dhe pezullime më të forta…

Jeep® M38A1 (MD) (1952-1971)

Ishte viti 1952 kur lindi automjeti i parë Jeep® me një parafango rrethore: M38A1, e cila në të ardhmen do të frymëzojë CJ-5 e famshëm. Krahasuar me këtë të fundit, ajo ishte si një pajisje ushtarake dhe mund të ecte dhe ne rrugët të përmbytura me ujë.

Jeep® M170 (1954-1967)

M170 ishte makina ushtarake e krijuar ndërmjet viteve 1954 dhe 1967. Tipari unik ishte rrota rezervë e montuar brenda karrocerisë në anën e pasagjerëve. Kjo – dhe fakti që ajo ishte 50 cm më e gjatë se M38A1 – lejoi që barrela e shpëtimit të futet plotësisht. Prandaj shumë prej këtyre automjeteve janë përdorur si ambulanca.

Jeep® CJ-3B (UNIVERSAL) (1953-1968)

I quajtur “Universal Jeep®” për më shumë se 15 vjet, CJ-3B zëvendësoi CJ-3A kur marka Jeep® u kalua nga Willys në Kaiser. Ndryshimet në krahasim me modelet e mëparshme ishin shumë më të dukshme, duke filluar me motorin e ri Uragani Willys.

Jeep® CJ-5 (1955-1983)

CJ-5 zë një vend të veçantë në historinë e markës Jeep®. Është makina më e gjatë: prodhimi i tij filloi në vitin 1955 dhe vazhdoi deri në vitin 1983. Ajo u referohet drejtpërdrejtë me M38A1, e përdorur nga ushtria në luftë me Korenë, duke u bërë automjeti i parë civil i prodhuar nga inxhinierët Kaiser.

Jeep® DJ-3A (1955-1965)

I njohur si Dispeçer, DJ-3A u krijua në 1955 si një mjet për shpërndarje ose kohë të lirë. E ndërtuar mbi bazën e CJ-3A, versioni pastel i Surrey Gala u përhap në vende turistike, ndërsa versioni tjetër – i quajtur Hardtops – kishte një çati me fibra qelqi.

Jeep® CJ-6 (1956-1975)

CJ-6 zgjidhi problemin e mungesës së hapësirës së GjD-së. Ajo kishte të njëjtat motorë, por më e madhe. Në praktikë, hapësira e ngarkesës së një pick-up të vogël me të gjithë lëvizshmërinë e një Jeep®.

Jeep® FC-150 – 170 (1957-1965)

Me ambicjen e ndërtimit të një kamioni të aftë për t’u gjendur kudo, në vitin 1957 inxhinierët e Willys i dhanë jetën kontrollit të FC (forward control), një kamion me katër rrota për përdorim në biznese. Megjithëse në shikim të parë, stili i saj lart nuk kishte shumë të përbashkëta me dizajnin tipik Jeep®, FC u ndërtua në bazë të kornizave CJ5.


# 1960-at

Vitet 60 shënuan një pikë kthese në Amerikë. Nga arti në politikë, nga muzika në modë, kishte një ndjenjë të fortë lirie. Me zhvillimin e konsumizmit, makina u bë një objekt i vërtetë i dëshirës, një simbol i statusit shoqëror dhe i personalitetit të pronarit. Automjetet e Jeep® ishin, sigurisht, zgjedhja e shpirtrave të lirë.


Jeep® FJ-3 / FJ-3A (1961-1965)

I lindur si evolucioni i DJ-3A Dispatcher, FJ ishte një mjet kompakt për shpërndarjen e postës, siç mund të shihet nga modelet e para, drejtuesi kishte mundësi që të krijonte kontakt me trotuarin për shpërndarjeme anë të dorës së djathtë. FJ vinte në dy versione: FJ-3, një model për zyrën postare dhe FJ-3A, të cilat ishin rezervuar për aktivitete të tjera tregtare.

Jeep ® GLADIATOR PICKUP (1963-1971)

Emri nuk lë hapësirë për dyshim: “Gladiator” përshkruan në mënyrë perfekte të gjitha karakteristikat e një mjeti të aftë për t’u përballur me çdo sfidë me qëndrueshmëri dhe aftësi dhe për t’i rezistuar lodhjes si një luftëtar i vërtetë. Ky automjet personifikon futjen e risive si p.sh. transmetimi opsional automatik dhe frenat elektrike.

Jeep ® WAGONEER (1963-1983)

Jeep ® Wagoneer është ndoshta mjeti më revolucionar i atyre kohërave. Një makinë moderne e jashtëzakonshme, edhe në aspektin e estetikës, e cila braktisi shpirtin ushtarak dhe ruan elementët që më vonë do të bëjnë historinë e markës, si grilën e përparme dhe prerjen katrore të rrotave.

Jeep ® DJ5A – DJ6A (1965-1973)

DJ5A ndryshon nga DJ-3A – nga i cili është frymëzuar për pozicionin e timonit, i cili u zhvendos në të djathtë, duke vënë shoferin më afër trotuarit për të lehtësuar aktivitetet e shpërndarjes.

Jeep ® M715 (1967-1969)

The Gladiator Pickup ishte kaq i pandalshëm sa, në vitin 1967, u përshtat për përdorim ushtarak. Kështu lindi M715. Ky mjet i gjithanshëm mbeti në prodhim për disa vite dhe më vonë u përdor për shërbime mirëmbajtje telefonike dhe ambulancë.


# 1970-at

Pavarësi, rrebelim dhe kreativitet. Në vitet 1970, dëshira për progres krijoi një ndjenjë të fortë konkurrence në çdo fushë. “Gratë u bënë të vetëdijshme për veten dhe rëndësinë e tyre në shoqëri, duke krijuar lëvizje politike që mbronin lirinë dhe të drejtat e tyre. Ndërsa amerikanët dhe rusët shtrënguan duart duke shkëmbyer flamuj në hapësirë, Jeep® bëri hapa të mëdhenj, duke hedhur në treg modelet më të suksesshme në histori.


Jeep ® J-10 PICKUP (1972-1987)

Në vitin 1972, shpirti i Gladiator ishte ende gjallë dhe hapi rrugën për J10, i cili mbante traditën e rimorkiatorit Jeep ® – i projektuar për të rezistuar më shumë se 26 vjet – duke u zhvilluar në aspektin e strukturës, pjesëve dhe linjave, si në Jeep ® J10 Honcho.

Jeep ® CHEROKEE (SJ) (1974-1983)

Në vitin 1974, Jeep ® dëshironte të prezantonte tek shoferët e rinj dhe të guximshëm një veturë sportive jashtëzakonisht të fuqishme. Lindi SJ Cherokee, e destinuar për t’u bërë një legjendë. Ajo u dallonte nga modelet e mëparshme prej stilit sportiv, me sediljet e rehatshme, formën e timonit dhe në përgjithësi linjën e saj, e cila u bë emblemë për stilin e viteve ’70.

Jeep ® CJ-7 (1976-1986)

Në vitet ’70, u krijua një nga modelet më të suksesshme të Jeep ®. Ishte CJ-7, një kombinim legjendar midis CJ-5 dhe CJ-6. Karakteristika saj dalluese ishte një bosht me rrota pak më i gjatë për të krijuar hapësirë për transmetimin automatik dhe për komoditetin e brendshëm. Prodhuar për 10 vjet, nga 1976 deri në 1986, ky model është në 6 opsione të ndryshme të motorëve benzinë AMC.


# 1980-at

Shumëngjyrëshe, inovative dhe e paharrueshme. Vitet 80-të lanë një shenjë të pashlyeshme në kujtimet e atyre që jetuan ngjarjet të panumërta të asaj dekade të veçantë. Ndërsa kompjuteri personal (PC) u zgjodh nga Times si “personazhi” i vitit, marka Jeep ® vazhdoi të bënte revolucion në botën e 4×4 me modele inovative, të destinuara për t’u bërë ikona botërore jo vetëm në rrugët off-road.


Jeep ® CJ-8 SCRAMBLER (1981-1986)

I njohur si Scrambler për shkak të paketës më të popullarizuar për këtë model, CJ-8 shënoi vitet e fundit të serisë së lavdishme CJ. Ajo kishte funksione më të gjera se CJ-7. CJ-8 ishte multifunksionale dhe ishte edhe vetura e fermës së presidentit Ronald Reagan.

Jeep ® GRAND WAGONEER (SJ) (1984-1991)

Në vitin 1984, marka Jeep ® prodhoi Wagoneer Grand (SJ),që si tipar të veçantë kishte panelet anësore prej druri. Grand Wagoneer (SJ) ishte një evolucion i modelit Wagoneer dhe u pozicionua në treg si një SUV luksoz, në mënyrë që të konsiderohej si standardi më i lartë në tregun e makinave SUV, deri në vitin 1991

Jeep ® CHEROKEE (XJ) (1984-2001)

Ishte viti 1984 kur automjeti më i shitur i të gjitha kohërave në historinë e markës Jeep ® bëri hyrjen e saj në treg. Cherokee XJ paraqet një zhvillim të jashtëzakonshëm të asaj që ishte paraardhësi i tij, SJ. Më e shkurtër dhe kompakte, u ndërtua në një bllok dhe karakteristikat kryesore të saj ishin ndriçimi dhe shkathtësia, gjë që e bëri atë një mjet të përsosur.

Jeep ® COMANCHE (MJ) (1986-1992)

Në historinë e familjes pick-up, Comanche përfaqësoi një revolucion të vërtetë. Kjo veturë me katër rrota dhe me një frymë sportive nuk u konsiderua më nga shoferët e viteve ’80 vetëm si një mjet pune, por gjithashtu si një automjet komod.

Jeep ® WRANGLER (YJ) (1987-1995)

Nisur në vitin 1987 për të zëvendësuar serinë legjendare të CJ, Jeep ® Wrangler është bërë një nga modelet më të pëqyera në historinë e markës Jeep ®. Ky model solli ndryshime rrënjësore në drejtim dhe performancë, gjë që e bën të përsosur për pasagjerët.


# 1990-at

“Djali i bandave” vazhdoi të dominonte skenën, rëndësia e imazhit u rrit në mënyrë dramatike dhe interneti revolucionarizoi komunikimin global. Me vitet ’90 filloi një epokë e re, në të cilën kufizimet dhe distancat u tejkaluan. Një periudhë në të cilën identiteti i markës Jeep ® u forcua falë lançimit të modeleve të reja në treg dhe progresit teknologjik.


Jeep ® GRAND CHEROKEE (ZJ) (1993-1998)

Në vitin 1993, marka Jeep ® lançcon Grand Cherokee ZJ, një model shumë i suksesshëm që fiton çmimin “Truck of the Year”. Grand Cherokee ZJ ishte një variant luksoz i Cherokee dhe paraqiti një sërë inovacionesh, të tilla si pezullimi Quadra-Coil, sistemi i ri Quadra-Trac I ® 4WD, frena me katër rrota dhe airbag.

Jeep ® WRANGLER (TJ) (1997-2006)

Wrangler TJ shënon një kthesë të rëndësishme për automjetet e rrugëve off-road e cila lidhet me familjen CJ në ADN-në e shtëpisë së Jeep ®. Gjatë dekadës së prodhimit të saj u krijuan 14 versione të ndryshme, duke përfshirë pajisje dhe modelet editcjon special.

Jeep ® GRAND CHEROKEE (WJ-WG-W1) (1999-2004)

Në vitin 1999, Grand Cherokee u ridizenjua plotësisht. Motorët ndryshojnë dhe prezantohet transmetimi automatik me gjashtë shpejtësi. Linja dhe hapësira e brendshme u riprojektua gjithashtu, makina u lancua në një format më të madh, kishte drita të lëvizshme dhe fshirëset e xhamit në pjesën e pasme rezultuan shumë funksionale.


# 2000

Vitet 2000 ishin dekada e inovacionit në të gjithë sektorët dhe lindja e heronjve të rinj, duke përfshirë këtu iPod dhe Youtube. Ka qenë një periudhë e inovacionit të vazhdueshëm edhe për automjetet e Jeep ®, ku marka i’u përshtat kërkesave të reja të tregut. Performanca në rritje, komoditeti dhe luksi janë themelet e reja që i shtohen vlerave tradicionale të markës, siç janë aftësitë off-road dhe përdorimi i sistemeve elektronike gjithnjë e në rritje.


Jeep ® LIBERTY (KJ) (2001-2007)

Me mbërritjen e mijëvjeçarit të ri përfundon prodhimi i XJ Cherokee dhe trashëgimia e tij i përket Liberty KJ. Mjeti i ri mbart kaq shumë risi për t’u kurorëzuar me titullin ” automjeti i epokës së re”. Në të vërtetë, është automjeti i parë Jeep ® i grupit Daimler Chrysler i lindur nga bashkimi i Chrysler dhe Mercedes-Benz, automjeti i parë i fuqizuar nga motorët Powertech.

Jeep ® WRANGLER UNLIMITED (TJ) (2004-2006)

Pas 7 vitesh prodhimi të Wrangler TJ, në vitin 2004 u prezantua Wrangler Unlimited TJ. Një version më i madh i TJ, me një motor zhvendosje 4l. Gjithashtu u prodhua një version Rubicon, me pajisje specifike off-road, duke i vendosur një transmetim/kamje manuale me gjashtë marshe dhe detaje të shumta komoditeti që nuk ofrohen nga modelet e tjera të Wrangler.

Jeep ® GRAND CHEROKEE (WK) (2005-2010)

Në vitin 2005, tregu doli në përfundimin se SUV është automjeti urban më i fuqishëm dhe luksoz. Nga ridizenjimi i Grand Cherokee, lindi Grand Cherokee WK, një automjet me performancë më të mirë rrugore dhe aftësi të shkëlqyera off-road. Në lidhje me modelin e mëparshëm, zhurma, dridhjet dhe vrazhdësia janë reduktuar.

Jeep ® COMMANDER (2006-2010)

Në vitin 2006, Jeep ® lançon Jeepin e parë 4×4 Trail Rated ® për shtatë pasagjerë. Nga Commander menjëherë vihet re linja katrore, me tre sisteme të ndryshme të tërheqjes QuadraTrac, kontrollin elektronik të stabilitetit, kontrollin e tërheqjes dhe tre motorë të ndryshëm që e bëjnë të përshtatshëm edhe për shtigjet më të vështira.

Jeep ® COMPASS (MK49) (2006-2011)

Në vitin 2006, grila me shtatë hapësira dhe fenerët e rrumbullakët karakteristikë, arritën në qytet me një model nga Jeep® që, më shumë se për çdo vend tjetër, u projektua për jetën urbane. Ishte Jeep ® Compass, një SUV urban me linja sportive, bazuar në platformën JS, e modifikuar posaçërisht dhe e quajtur MK.

Jeep ® LIBERTY (KK) (2007-2012)

Jeep ® KK u prezantua në vitin 2007 si një evolucion i Liberty KJ dhe jashtë Shteteve të Bashkuara njihej si Cherokee KK. Ky model prezantoi, në modelin Cherokee, më shumë linja katrore dhe më shumë mundësi udhëtimi off-road. Sipas statistikave, KK ishte modeli që ka qenë në gjendje të afrojë më shumë shoferët e rinj në botën e Jeep.

Jeep ® PATRIOT (2007-PRESENT)

Prodhimi i Jeep ® Patriot fillon në vitin 2007 dhe së bashku me Liberty, janë trashëgimtarët e linjës tradicionale Jeep ® Wagon. Një SUV kompakt, në dispozicion si me funksionin e rrotave të përparme ashtu dhe me rrota të plota. Sistemi i Freedom Drive dhe teknologjia e frenimit Lock Brake garantojnë aftësitë tipike off-road të markës Jeep ®.

Jeep ® WRANGLER & WRANGLER UNLIMITED (JK) (2007-vazhdon)

JK u themelua në vitin 2007 nga ridizenjimi i Wrangler duke zëvendësuar TJ. Mbështetur në një shasi të re, ajo ishte e disponueshme në versionin me 4 dyer krahasuar me versionin e mëparshëm, ai kishte një pistë më të gjerë, mund të montoje goma më të mëdha, kishte më shumë hapësirë të brendshme, pa sakrifikuar elementët tipikë Jeep®, të tilla si linjën, fenerët e rrumbullakët dhe rrjetin tradicional.


# 2010-at

Megjithëse 2010 fillon me krizën financiare globale nuk pengoi zhvillimin e teknologjive që çojnë në shpikje të pabesueshme, të tilla si printer 3D dhe realiteti virtual. Në këtë kontekst historik, Jeep ® lançon Jeep ® Cherokee, plotësisht të ridizenjuar dhe futet në tregun e vogël SUV me Jeep ® Renegade.


Jeep ® COMPASS (2011)

Në vitin 2011, Jeep ® Compass iu nënshtrua një ristilimi të plotë për të krijuar një kombinim të jashtëzakonshëm midis funksionalitetit, rehatisë dhe stilit urban. Fenerët e rrumbullakët zëvendësohen nga një grup optik me një katror dhe automjeti ofron më shumë hapsirë të brendshme.

Jeep ® GRAND CHEROKEE (WK2) (2011 – vazhdon)

Ashtu si paraardhësit e tij, Jeep ® Grand Cherokee WK2 përfaqëson majën e të gjithë gamës Jeep ®, me elegancën dhe prestigjin e nivelit më të lartë. Në përputhje me traditën, Grand Cherokee e përfshin grilën historike me shtatë shtresa në pjesën ballore, ndërsa ngushton fenerët në një grup optik drejtkëndor LED. Motorët e saj garantojnë energji ekstreme, deri në maksimumin e motorit të benzinës prej 6,4 litra 8v 470hp.

Jeep ® CHEROKEE (KL) (2013 – vazhdon)

Gjenerata e pestë e Cherokee na prezanton ndryshime të shumta në krahasim me versionet e mëparshme. Para së gjithash në format: linja tradicionale e ngurtë dhe muskulore e Cherokee bëhet më e butë, duke u përqafuar nga një dizajn i frymëzuar nga Europa. Një seri detajesh tipike të Jeep ® evoluojnë, si fenerët, që nuk janë më të rrumbullakët por me një formë më të zgjatur dhe grila me 7 shtresa humbi ashpërsinë e saj.

Jeep ® RENEGADE (2014 – vazhdon)

Në vitin 2014, pas bashkimit midis Fiat dhe Chrysler, modeli i parë Jeep ® u ndërtua dhe u zhvillua kryesisht në Itali. I quajtur “Renegade”, në nder të disa përgatitjeve të CJ-ve legjendare të viteve ’70 dhe ’80, ky automjet merr vijën këndore që ka karakterizuar familjen gjatë dekadave dhe përfshin elemente tipike të traditës Jeep ®.

Pershendetje, Si mund t'ju ndihmojmë?